کنگره موبایل ایران با مشارکت انجمن تولید کنندگان نرم افزار تلفن همراه ایران برگزار می گردد

کنگره موبایل ایران

کنگره موبایل ایران با مشارکت انجمن تولید کنندگان نرم افزار تلفن همراه ایران، اتاق اصناف، انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، اتحادیه فروشندگان موبایل و صوتی تصویری و اتحادیه صنف تجهیزات مخابراتی و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف برقراری ارتباط مابین بخش‌های مختلف زنجیره زیست بوم موبایل کشور در جهت هم‌افزایی توسعه دهندگان، سرویس دهندگان و تامین کنندگان زیست بوم تلفن همراه کشور در تاریخ 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری در محل نمایشگاهی ایران مال برگزار می گردد

یکی از اصلی ترین اهداف این کنگره ایجاد تعاملات سازنده، شناخت نیازها، تقویت بخش تولید و نهایتا ایجاد تعادل و شکوفایی اقتصاد دیجیتال خواهد بود. همچنین نمایش دستاوردهای فعالین این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم افزارهای کاربردی، استارتاپ‌های دانش بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف این جشنواره است.

گفتنی است “کنگره موبایل ایران” به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است که شامل پنل‌های تخصصی فعالین اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌ها ویژه کاربران، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این رویداد بزرگ با گزینش نقش خود در یکی از بخش‌های نمایشگاه، ستاره‌ها و زیست‌بوم، می‌توانند برای خود فرصت نمایش توانمندی‌ها و ارزش‌آفرینی را در صنعت مولد موبایل و ارتباطات کشور فراهم کنند.

جهت ثبت نام ومشارکت در این رویداد می‌توانید به سایت نمایشگاه مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کنگره با شماره ۰۲۱۹۱۵۵۰۵۴۰ تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط