پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در جیتکس ۲۰۲۱ دبی

پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران در جیتکس ۲۰۲۱ دبی

نمايشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات جيتكس هر سال با حضور نمايندگانى از كشورهاى مختلف جهان از قاره‌هاى آسيا، اروپا، آمريكا و آفريقا پیرامون موضوعات روز دنياى كامپيوتر و آخرين دستاوردهاى فناورى در مركز تجارت جهانى شهر دبى در كشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین فناوری‌ها، محصولات گوناگون نظير تكنولوژى صوتى، لوازم جانبي، بازی‌های رايانه‌اى، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اينترنت، خدمات فناورى و لپتاپ توسط شرکت های مختلف عرضه می‌شود.

كنفرانس‌ها و سخنرانى ارائه شده در جیتکس، هزاران نفر بازديدكننده از سراسر جهان را به خود جلب مى‌کند. ماموریت جیتکس راه‌اندازى بزرگترين جنبش جهانى شركت‌هاى نوپا و نوآور جهت توانمندسازى كارآفرينان بيش از ۳۵ كشور از طريق ارائه موفقیت‌هایشان، تامين منابع مالى، پيدا كردن مسير مناسب بازار، برقرارى ارتباط آنها با بيش از ۴۰۰ سرمايه‌گذار و ۲۰ هزار مدير ارشد اجرايى است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه به نقل از اتاق بازرگانی تهران؛ در آستانه افتتاح جیتکس 2021، پاویون مجازی ICT ایران در جیتکس امسال دبی برگزار خواهد شد. بر این اساس کارآفرینان و شرکت‌های فناوری اطلاعات از طریق این بستر می‌توانند به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه متصل شوند.

پاویون مجازی فناوری اطلاعات ایران با حمایت اتاق بازرگانی تهران، از ۲۵ مهرماه 1400 به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

طی برگزاری این پاویون شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ICT که موفق به حضور در نمایشگاه جیتکس امسال نشده‌اند، با مشارکت در این پاویون مجازی، توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های فناوری در دیگر کشور معرفی و زمینه همکاری با صنایع فعال در این نمایشگاه را بررسی می‌کنند.

بخش‌های اصلی نمایشگاه جیتکس شامل:

هوش مصنوعی

فناوری‌های مدیریت و بهره وری از Big Data

راهکارهای مرتبط با فضای ابری

شبکه و امنیت سایبری

فناوری های مرتبط با بلاکچین

فین تک، راهکارهای مالی و …

حضور بیش از ۴۸۰۰ شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات

در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی، بیش از ۴۸۰۰ شرکت فناوری اطلاعات از حدود ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند. در این رویداد، بیش از ۴۵۰ مدیر برتر حوزه ICT از نقاط مختلف جهان حضور خواهند داشت.

با توجه به اتصال پاویون مجازی ICT ایران به پاویون کشورهای حاضر در این نمایشگاه و نیز اتاق بازرگانی دبی و اتاق دیجیتال دبی، این فرصت برای کارآفرینان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از ایران فراهم شده تا ظرفیت و توانمندی‌های خود را با شرکای تجاری به اشتراک بگذارند.

در جیتکس 2021، پاویون مجازی ICT ایران به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی خواهد شد.

۲۰ استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس امسال دبی حضور خواهند داشت که غرفه‌های این استارت آپ‌ها با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق تهران، برپا خواهد شد. هیات تجاری مشتکل از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

شرکت‌های ایرانی منتخب در جیتکس

شرکت های منتخب اعزامی به نمایشگاه جیتکس 2021 به شرح زیر است:

نوآوران ارتباطات سیمای امید، ایده پردازان مبتکر شریف، شتابگران فناوری گلستان، نسیم ارتباط آینده، فضا پایه کشتیار، هم پردازان نوگرای اردا، نوید آوران ویستا تام، هوشمند آرنا سورین، پشتیبانی و توسعه نرم افزار داده کاوان، ایده ورزان سیستم، فناوری های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس، فن آوری زنجیره بلوکی سبحان، هوپاد گستر صنعت، نورسان انرژی آریا، نگین سامانه هوشمند پاژ، هوژان اندیشه گستر، داده کاوان امیرکبیر، جوان اندیشان پویای قومس، تجارت الکترونیک عرش گستر و اندیشه فرتاک امیرکبیر.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نرم افزارهای تلفن همراه ایران، هفته فناوری اطلاعات دبی- جیتکس ۲۰۲۱ از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه امسال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود. در این رویداد، اتاق تهران با همکاری تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرمجموعه اتاق بازرگانی، پاویون مجازی ICT ایران را از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برپا خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط