حضور فعالان حوزه دیجیتال در نمایشگاه شنزن چین

حضور فعالان حوزه دیجیتال در نمایشگاه شنزن چین

نمایشگاه شنزن هر سال با حمایت دولت چین به‌عنوان نمایشگاهی با کیفیت و مرجع در حوزه فناوری پیشرفته در چین برگزار میشود. این نمایشگاه سال گذشته در فضایی بالغ بر 100 هزار متر مربع برپا شد و حدود 3 هزار شرکت‌کننده از بیش از 50 کشور در آن حضور داشتند. امسال نیز ایران در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد و با حمایت معاونت علمی و فناوری، فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به نمایشگاه شنزن چین اعزام می‌شوند. مشارکت در این نمایشگاه به شکل مجازی و حضوری انجام می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه ایران به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی؛ فعالان حوزه‌های فناوری اطلاعات، اینترنت ۵G، ۸K Ultra HD ، هوش مصنوعی،  AR/VR، داده‌های بزرگ، نسل جدید فناوری اطلاعات، شهر هوشمند، هوافضا، خانه هوشمند و ساختمان‌های سبز می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

ارائه فرصت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه، برگزاری جلسات متناظر تجاری، حضور در رویدادهای سرمایه‌گذاری نمایشگاه و ارائه محصولات و خدمات از مهم‌ترین مزایای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این رویداد نمایشگاهی است.

این نمایشگاه بعد از سال‌ها توسعه و پیشرفت به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان بدل شده و نقش مهمی در ارتقاء همکاری‌ها ومبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می کند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت ریاست علمی و فناوری جمهوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری مطلب

مطالب مرتبط